Sport
KPMG blijft trotse naamgever van Lentemarathon Amstelveen
Gepubliceerd:
Laatste update:
Bron: KPMG/M KPMG blijft ook de komende twee jaar hoofdsponsor van de Lentemarathon Amstelveen. De organisatie maakte bekend dat het advies- en accountantskantoor zijn naam aan het populaire hardloopevenement blijft verbinden. De samenwerking begon in 2017, toen de marathon nog zo’n 1.000 deelnemers trok. Inmiddels is het evenement uitgegroeid tot een sportieve publiekstrekker met meer dan 10.000 lopers en de ambitie om door te groeien naar de landelijke top-5. Volgens Roel Menken, HR-directeur bij KPMG Nederland, sluit de marathon perfect aan bij de waarden van het bedrijf: “De Lentemarathon brengt ervaren lopers, beginners, kinderen en toeschouwers samen. Het draagt bij aan een gezonde en inclusieve gemeenschap, en daar staan wij graag opnieuw achter.” Ook organisator Roy van Damme is blij met de verlenging: “KPMG heeft ons vanaf het begin geholpen te professionaliseren en te groeien. Dat ze opnieuw hun vertrouwen uitspreken, onderstreept de kracht van onze samenwerking.” De volgende editie van de KPMG Lentemarathon Amstelveen vindt plaats op 14 en 15 maart 2026, met afstanden van de marathon tot de 5 kilometer en een Kids Run. Foto"s: KPMG
