Projecten en Wonen

Stadshart Amstelveen breidt winkelaanbod uit met 13 merken
Rubriek: Projecten en Wonen
Gepubliceerd:
Laatste update:
Auteur: Madelon de kan Haije
Stadshart Amstelveen, onderdeel van Unibail-Rodamco-Westfield, kondigt de komst van 13 nieuwe merken aan. Met de toevoeging van deze nieuwe merken aan de bestaande portfolio maakt het winkelcentrum een verdiepingsslag en bewijst Stadshart Amstelveen dé toonaangevende winkellocatie te zijn voor exclusieve en kwalitatief hoogstaande shopervaringen in de metropoolregio Amsterdam.
Met een mix aan nieuwe winkels in de categorieën retail, horeca en entertainment wordt het winkelaanbod sterk verbreed. De nieuwe merken zijn high-end audio- en videoproduct Bang & Olufsen, geurfabrikant Arabian Oud, crypto-platform Coinmerce, babymodewinkels Babystyling en Kiti Kate en foodconcepten Patagonias, Coffeecompany, Frites Affairs, Strada, Anne&Max, Prodeli en Blond&Brown en een nieuw concept van ANWB.
ANWB opent op woensdag 3 november 2021 de deuren van een nieuwe ANWB-winkel aan het Binnenhof 56 in winkelcentrum Stadshart Amstelveen.
Nieuws en evenementen: StadshartAmstelveen https://www.stadshartamstelvee...


Alle openingen zullen verspreid plaatsvinden gedurende 2021 en 2022. Voor meer informatie zie: www.stadshartamstelveen.nl.
Topmerken in Amstelveen
Door de sterke aantrekkingskracht blijkt dat fysieke winkels nog altijd onmisbaar zijn anno 2021. “Na de zeer succesvolle herontwikkeling van Leidsenhage tot Westfield Mall of the Netherlands zetten wij nu onze tanden in Stadshart Amstelveen. Ons verhuurteam, onder leiding van Olaf Hoff, heeft geweldig werk geleverd met het aantrekken van deze 13 sterke merken. Met Bang & Olufsen, Coffeecompany, Anne & Max, Blond & Brown en Arabian Oud brengen wij een aantal topmerken naar Amstelveen die reeds zeer succesvol zijn in Westfield Mall of the Netherlands. Het versterkt ons vertrouwen dat onze centra tot de absolute winnaars behoren in een sterk veranderend fysiek retaillandschap waarin de combinatie van offline en online alleen maar sterker wordt en ‘merkbeleving’ een steeds belangrijkere rol speelt”, aldus Teun Koek Director Operations The Netherlands van Unibail-Rodamco-Westfield.